Η ΑΘΑΝΑΣΙΑ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΕΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΙΡΕΣΗ
ΤΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΔΙΑ
ΟΠΟΥ Η ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ Η ΖΕΥΞΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ
Η ΖΕΥΞΗ ΚΑΙ Η ΔΙΑΙΡΕΣΗ
ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ, ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ
ΔΙΟΤΙ ΕΑΝ Η ΖΕΥΞΗ ΕΜΦΑΝΙΖΟΤΑΝ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΙΤΟ
ΚΑΙ Η ΔΙΑΙΡΕΣΗ, ΕΑΝ ΕΜΦΑΝΙΖΟΤΑΝ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΙΤΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ
ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ
ΘΑ ΚΑΤΕΣΤΡΕΦΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
ΚΑΙ Η ΖΕΥΞΗ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΘΑ ΚΑΤΕΣΤΡΕΦΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η
ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΘΑ ΚΑΤΕΣΤΡΕΦΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
ΕΚΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ
ΣΤΗΝ
ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΤΗΣ ΖΕΥΞΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ
ΟΠΟΥ ΚΑΙ Η
ΖΕΥΞΗ ΚΑΙ Η ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΙΣΟΖΥΓΙΑ
ΤΗΣ ΥΠΕΡΝΟΗΜΩΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ
ΕΚΕΙ
ΑΚΡΙΒΩΣ, ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ «ΑΡΧΗ» ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΑΝΙΕΡΗΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ, ΓΕΝΝΑΤΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΑΘΑΝΑΣΙΑ
ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΑΘΑΝΑΣΙΑ
Η 4 ΤΕΤΡΑΔΑ ΤΩΝ ΑΛΦΑ ( 4 ΑΛΦΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ Η ΛΕΞΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ )
ΔΗΛΩΝΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΕΙΑ ΤΩΝ ΑΛΦΑ
ΣΤΗΝ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΕΝΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ
Ο ΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙ 12
ΔΩΔΕΚΑ ΟΛΥΜΠΙΟΙ ΘΕΙΟΙ ΕΛΛΑΝΙΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΦΑ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΙΕΡΗ ΖΕΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗΝ
ΠΑΝΙΕΡΗ ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ
Η ΑΘΑΝΑΣΙΑ
ΑΡΑ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ,
ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΤΟ ΑΠΕΙΡΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ
ΥΠΕΡΝΟΗΜΩΝ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΔΙΑ
ΟΠΟΥ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΑΘΑΝΑΣΙΑ
ΚΑΙ
Ο,ΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΕΠΕΙΤΑ, ΠΕΡΑΝ ΑΥΤΟΥ, ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ
ΑΘΑΝΑΤΑ
Η ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΠΡΟΥΠΑΡΧΕΙ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ
ΠΑΝΤΩΝ
Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ, ΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΗΝ
ΑΘΑΝΑΤΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ,
ΜΕ ΑΡΧΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ
ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΤΟΥ
ΟΠΟΥ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΘΑΝΑΣΙΕΣ ΟΛΩΝ, ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ,
ΕΙΝΑΙ 1 ΕΝΑ ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ
ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ ΓΑΙΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΡΤΕΜΗ, Η ΕΝΕΡΓΗ ΜΝΗΜΗ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ
ΓΑΙΑ ΔΗΜΗΤΡΑ
ΑΡΤΕΜΗ
ΕΙΝΑΙ Ο ΑΧΑΙΡΩΝΤΑΣ
Η ΠΗΓΗ ΤΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ ΑΧΑΙΡΩΝ
Η ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΓΕΝΝΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ
ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΓΕΝΝΑ ΣΥΝΕΧΩΣ ΔΙΚΑΙΟ
Η ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΓΕΝΝΑ ΑΘΑΝΑΣΙΑ
Ο ΝΟΥΣ ΓΕΝΝΑ ΝΟΥ
ΤΟ ΦΩΣ ΓΕΝΝΑ ΦΩΣ
ΑΡΑ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΟΗΣΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ
ΝΑ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΣΑΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΣΑΣ
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ : ΡΕΝΑ ΣΤΕΦΑΝΑΚΗ
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
ΔΕΛΦΟΙ - ΡΑ - ΜΑ Ω ΝΑ
ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ
ΠΗΓΗ
ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ
No comments:
Post a Comment